A BMSZKI Felvételi csoportja (a FET), a Szociális Információs Központ (SZIK) valamint a Foglalkoztatási és Lakhatási Iroda (FogLak Iroda) a Dózsa György úti épületből új helyre költözik. A korábbinál tágasabb, kellemesebb körülmények között várjuk ügyfeleinket a megújuló ügyfélszolgálati irodában, akiknek:
- átmeneti szállón történő elhelyezésben,
- a BMSZKI és más szervezetek által nyújtott szolgáltatásokról való információnyújtásban,
- tüdőszűrő vizsgálati időpontokról és helyszínekről való tájékoztatásban,
- albérlet és munkásszálló keresésében,
- lakáspályázatokról szóló tájékoztatásban,
- munkakeresésben,
- régi bizonyítványok, végzettséget igazoló dokumentumok kikérésében,
- munkavégzéshez szükséges egyéb dokumentumok beszerzésében,
- önéletrajzírásban,
- védettségi igazolványokhoz való hozzájutásban,
- okmányügyintézéshez szükséges ingyenesítőkhöz való hozzájutásban tudunk segítséget nyújtani.
Az új címünk: 1087 Budapest Kőbányai út 22.
Megközelíthető: 1-es vagy 28-as villamossal (Kőbányai úti megálló) és 9-es busszal (Könyves Kálmán körúti megálló). Az új iroda a belső udvarban található, az orvosi rendelő mellett.
Nyitvatartás és elérhetőség:
Hétfőtől csütörtökig: 8.30 és 15.00 között
Péntek: zárva
Telefonszám (október 4-i től lesz aktív!):
munkaügyben: 06-1 299 7038
szállásügyben: 06-1 299 7031
A költözés ideje alatt, 2021. szeptember 27. és október 1. között a FogLak Iroda zárva tart.
A FET 2021. szeptember 27-én és 28-án (hétfőn és kedden) fogadja ügyfeleinket utoljára a régi helyén, a Dózsa György út 152. sz. alatt (bejárat az Angyalföldi út felől). Szeptember 29-én és október 1-én a FET zárva tart!