Ügyfélszolgálati Iroda

Az Ügyfélszolgálati Iroda és a Felvételt Előkészítő Team (FET) fő feladata, hogy a főváros területén élő hajléktalan embereket segítse lakhatással kapcsolatos problémáik megoldásában.

Szolgáltatásaink:

  • információnyújtás és tanácsadás krízishelyzetbe került hajléktalan ügyfeleknek
  • tájékoztatás az igénybe vehető szálláshelyekről és egyéb szociális szolgáltatásokról
  • megfelelő ellátásba, szálláshelyekre való irányítás
  • a BMSZKI átmeneti szállásaira történő elhelyezés koordinálása
  • lakhatással kapcsolatos információk összegyűjtése, áramoltatása, a BMSZKI intézményeiben dolgozó munkatársak és egyéb tájékoztatása

A BMSZKI Ügyfélszolgálati Irodájának fontos feladata a FET munkájának előkészítése és segítése is.

Nyitvatartás:

Hétfő-szerda-csütörtök: 8.30-15.00

KEDD: 8.30-18.00

Péntek: ZÁRVA

Nyári időszakban (június 1 és augusztus 31 között)

Hétfő-kedd-szerda-csütörtök: 8.30-15.00

Letölthető dokumentumok:

Orvosi igazolás

Cím:1087 Budapest, Kőbányai út 22.

Megközelíthető: 1-es vagy 28-as villamossal (Kőbányai úti megálló) és 9-es busszal (Könyves Kálmán körúti megálló). Az új iroda a belső udvarban található, az orvosi rendelő mellett.

Tel: 06-1 299 7031

E-mail: fet@bmszki.hu