Az Ügyfélszolgálati Iroda és a Felvételt Előkészítő Team (FET) fő feladata, hogy a főváros területén élő hajléktalan embereket segítse lakhatással kapcsolatos problémáik megoldásában.
Szolgáltatásaink:
- információnyújtás és tanácsadás krízishelyzetbe került hajléktalan ügyfeleknek
- tájékoztatás az igénybe vehető szálláshelyekről és egyéb szociális szolgáltatásokról
- megfelelő ellátásba, szálláshelyekre való irányítás
- a BMSZKI átmeneti szállásaira történő elhelyezés koordinálása
- lakhatással kapcsolatos információk összegyűjtése, áramoltatása, a BMSZKI intézményeiben dolgozó munkatársak és egyéb tájékoztatása
A BMSZKI Ügyfélszolgálati Irodájának fontos feladata a FET munkájának előkészítése és segítése is.
Nyitvatartás:
Hétfő-szerda-csütörtök: 8.30-15.00
KEDD: 8.30-18.00
Péntek: ZÁRVA
Nyári időszakban (június 1 és augusztus 31 között)
Hétfő-kedd-szerda-csütörtök: 8.30-15.00
Letölthető dokumentumok:
Cím:1087 Budapest, Kőbányai út 22. Megközelíthető: 1-es vagy 28-as villamossal (Kőbányai úti megálló) és 9-es busszal (Könyves Kálmán körúti megálló). Az új iroda a belső udvarban található, az orvosi rendelő mellett. Tel: 06-1 299 7031 E-mail: fet@bmszki.hu |
FET - Felvételt Előkészítő Team
A Felvételt Előkészítő Team (FET) fő feladata a BMSZKI 9 átmeneti szállójára való felvétel koordinálása. Munkatársaink a FET-et felkereső hajléktalan emberekkel egy rövid beszélgetést folytatnak lakhatási szükségleteik körültekintető felmérése céljából, majd egyéni élethelyzetük, jövedelmi viszonyaik, egészségi állapotuk stb. valamint a BMSZKI elfoglalható férőhelyeinek figyelembe vételével szálláshelyet ajánlanak, ill. az ügyféllel közösen választják ki a számára legmegfelelőbb lakhatási megoldást. Az Ügyfélszolgálati Irodán az egyéb lakhatási formákról is felvilágosítást tudunk nyújtani a hozzánk forduló ügyfeleknek: albélet, szobabérlet, munkásszállós elhelyezés, lakáspályázatok, albérlők háza stb.